петак, 6. јануар 2012.

Eh ta zima !







Nikada mi nece biti jasno zasto toliki ljudi ne vole zimu ? 
Licno, vec sa prvim danima kad se oseti taj njen miris, ja sam za nijansu srecnija! Tacnije radujem se do imbecilnosti. 
Sta tu ima da se ne voli ??!  Mislim na one koji se konstantno zimi zale ne vreme, cak ga i proklinju i stalno vape za letnjom vrucinom komentarisuci, zabrinuti, vremensku prognozu, a u stvari vole kada vide sneg, vole sve te praznike zbog kojih tim danima ne idu na posao, sve te slave, novu godinu, bozic, ...i pre svega ne prevazidjene zimske sportove i yeyanje na planini! Malo li je razloga !? Ima tu jos mnogo toga.
Definitivno moje omiljeno godisnje doba !  
Volim kada sam fino ususkana u toploj jakni uz debeli sal i omiljenu kapicu. Volim taj osecaj kada udjem u toplu prostoriju sa crvenim nosom pa se postepeno zagrejem uz caj, kuvano vino ili kuvanu rakiju uz kolacice sa cimetom! 
Volim te trenutke kada jurcam za poklonima pred novu godinu!
I jos mnogo toga.

I ne kaze se letnje idila no zimska idila !!!

Evo par divnih slicica koje u mom slucaju imaju efekat persena.

Srecni praznici  !!
















   

















































Нема коментара:

Постави коментар